Vážení zákazníci,
z důvodu naplnění výrobní kapacity přijímáme nové objednávky pouze po předchozí telefonické konzultaci.
Děkujeme za pochopení.
Vážení zákazníci,
rádi bychom vás informovali, že ve dnech 23. 12. 2024 až 3. 1. 2025 bude naše provozovna uzavřena.
Poslední expedice v letošním roce bude v pátek 20. 12. 2024.
Na konci ledna nás čeká inventura. Od pondělí 27. 1. 2025 do pátku 31. 1. 2025 musíme spočítat vše, co nám zůstalo ve skladech, proto v tomto období nebude možné expedovat zboží.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší obchodní společnosti. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak ve všeobecných obchodních podmínkách nebo u konkrétního zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním,
- nesprávným použitím výrobku,
- nesprávným skladováním.
Postup při reklamaci
- Informujte nás o reklamaci elektronicky pomocí tohoto formuláře, e-mailem, telefonicky či písemně.
- Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu Lesnická 463, 798 03 Plumlov.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy od převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
Dopravu reklamovaného zboží na provozovnu a zpět si reklamující zajistí sám.
Reklamující (kupující) je povinen si převzít zboží nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace vyřízena. Po uplynutí této doby je prodávající oprávněn požadovat přiměřenou náhradu za uskladnění či zboží svépomocně prodat na účet reklamujícího (kupujícího). Na tento postup upozorní prodávající reklamujícího (kupujícího) předem (emailem, telefonicky, sms, poštou) a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.
Při uznání reklamace může reklamující požadovat náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva, např. dopravné, musí je však uplatnit nejvýše do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu. (stanoví §1924 OZ)
-----------------
Prodávající neodpovídá za vady způsobené na zboží kupujícím (např. nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením). Podrobnější informace kupující nalezne v podmínkách odpovědnosti za vady uvedených u jednotlivého zboží.
U vybraného zboží prodávající neposkytuje záruku po předchozím souhlasu kupujícího s obchodními podmínkami. Tato informace je vždy uvedena u konkrétního zboží.